Lydbøger » Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Bookbeat (30 dage gratis)

Podimo (30 dage gratis)

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag Lydbog

4.4/5

Forfatter: Morten Münster

lydbog og e-bog

Introduktion

Mennesker er ikke rationelle. På trods af det faktum, der er bevist gennem utallige undersøgelser, baserer vi fortsat vores beslutninger på en forventning om, at vores kunder, samarbejdspartnere osv. agerer rationelt. I denne fantastiske bog af Morten Münster får du en unik indsigt i menneskelig adfærdspsykologi, der bliver støttet af en lang række af fascinerende studier, som viser nogle særdeles overraskende resultater.

Vi på Gratislydbog.dk har haft stor glæde af at høre Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog. Lydbogen er både underholdende og giver virkelig stof til eftertanke, der har direkte indflydelse på de beslutninger, som du selv kommer til at træffe i hverdagen.

Hvis du til dagligt arbejder med salg, markedsføring eller andre brancher, hvor menneskelig adfærd har særligt stor betydninger, kan bogen være helt essentiel for, at du kan forbedre din præstation på jobbet. Få en dybere indsigt i, hvordan vi agerer som mennesker ved at høre Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog.

Læs mere om Morten Münsters seneste bog, Jytte vender tilbage lydbog her.

Informationer:

Oplæser: Morten Rønnelund
Sprog: Dansk
Kategori: Økonomi & Business
Længde: 7 timer og 29 minutter

Bogens handling

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog er en bog, som er særligt relevant for ledere at stifte bekendtskab med. Dette skyldes, at man i bogen lærer om, hvordan man ændrer adfærd. Dette kan derfor være yderst relevant, hvis man arbejder som leder i en virksomhed og ønsker at få sine medarbejdere til at agere på en bestemt måde. Bogen er dog ikke kun relevant at bruge i forbindelse med dit arbejdsliv, men i høj grad også i forbindelse med dit privatliv.

I bogen vil du blive introduceret til en evidensbaseret tilgang, der kan hjælpe dig med at skabe forandringer og ændre adfærd. Tilgangen tager udgangspunkt i en 4-trins metode. Du kan både benytte de 4 trin i dit arbejde, men også i dit liv generelt. De er særligt relevante, hvis du ønsker at udnytte en oplagt konkurrencefordel.

For at gøre metoden mere brugbar for læseren, får du undervejs i Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag mange eksempler på virkelige og sjove historier om, hvad der præger menneskets adfærd. Vi får i bogen blandt andet indblik i den kendte omsætningsknap hos den danske virksomhed Joe and the Juice, samt statens udfordringer med at få folk til at isolere loftet på trods af økonomiske incitamenter. Vi lærer, hvordan mennesket af natur er dovent og har en ”spring over hvor gæret er lavest-mentalitet”. Særligt, hvis du er mentalt udmattet efter en lang dag med type-A beslutninger.

Metoden skal selvfølgelig tilpasses til dit liv eller til din organisation. Muligheden for dette øges dog gennem de mange eksempler, som der gives gennem Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, hvor du hurtigt vil finde frem til Dos and Dont’s. 

Om forfatteren

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog er skrevet af den anerkendte forfatter, skribent, blogger og foredragsholder Morten Münster. Morten Münster har været med til at implementere en række forskellige adfærdsdesigns i store virksomheder. Disse virksomheder dækker blandt andet over Siemens, Adidas, Novo Nordisk, Nordea og NATO. Morten Münster arbejder primært inden for strategi, ledelse, markedsføring og salg. Han har stor erfaring i at skabe en bro mellem teori og praksis, hvilket er en af grundene til, at han har oplevet så meget succes med sine implementeringer.

Udover at rådgive både store danske og globale virksomheder, skriver Morten Münster også for Børsen inden for strategi og ledelse. Derudover har han sin egen blog med flere end 100.000 læsere om året og 15.000 personer, der abonnerer på bloggen. På bloggen kan man lære mere om adfærdsændringer og hvilke strategier man skal benytte for at implementere disse bedst muligt.

Ydermere har Morten Münster været med til at stifte The Nudging Company. Virksomheden er bygget op omkring forskning i adfærdsdesigns gennem de seneste 5 år. Derudover er han partner i virksomheden BRO Kommunikation og agerer som ekspert inden for adfærd i flere danske medier.

Morten har skrevet flere bøger udover Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Disse bøger dækker blandt andet over bogen Personlig Indflydelse – Den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter. Derudover er han forfatter af en række børnebøger, herunder Bubbi i Vildmarken og Bubbi – Den talende hund.

Hør Jytte fra Markting er desværre gået for i dag Lydbog Gratis

Hvis du ønsker at bruge Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag som en slags håndbog på dit arbejde, kan det være en fordel at have et fysisk eksemplar. Faktum er blot, at det er utrolig rart at kunne høre en bog, fremfor at skulle læse den. Det giver både bedre mulighed for at opnå viden på farten, men det gør det samtidig lettere at koncentrere sig om indholdet, fremfor at skulle læse. Du kan finde Jytte fra Marketing-bogen som gratis lydbog hos f.eks. Mofibo eller Bookbeat. Alt du skal gøre et blot at tilmelde dig en gratis prøveperiode.

En prøveperiode er defineret ved, at abonnementet er gratis i en begrænset periode. Hvis du ikke ønsker at fortsætte abonnementet og høre andre bøger end Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, skal du blot afmelde abonnementet. Hvis ikke begynder tjenesten at trække penge fra dit kort efter prøveperiodens udløb. Vi har selv haft abonnement i flere år og er rigtig glade for at kunne høre utallige bøger inden for forskellige genrer. God fornøjelse med Jytte fra Marketing!