Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag Lydbog

4.4/5

Forfatter: Morten Münster

lydbog og e-bog

Introduktion

Mennesker er ikke rationelle. På trods af det faktum, der er bevist gennem utallige undersøgelser, baserer vi fortsat vores beslutninger på en forventning om, at vores kunder, samarbejdspartnere osv. agerer rationelt. I denne fantastiske bog af Morten Münster får du en unik indsigt i menneskelig adfærdspsykologi, der bliver støttet af en lang række af fascinerende studier, som viser nogle særdeles overraskende resultater.

Vi på Gratislydbog.dk har haft stor glæde af at høre Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog. Lydbogen er både underholdende og giver virkelig stof til eftertanke, der har direkte indflydelse på de beslutninger, som du selv kommer til at træffe i hverdagen. Hvis du til dagligt arbejder med salg, markedsføring eller andre brancher, hvor menneskelig adfærd har særligt stor betydninger, kan bogen være helt essentiel for, at du kan forbedre din præstation på jobbet. Få en dybere indsigt i, hvordan vi agerer som mennesker ved at høre Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog.

Læs mere om Morten Münsters seneste bog, Jytte vender tilbage lydbog her.

Informationer:

Oplæser: Morten Rønnelund
Sprog: Dansk
Kategori: Økonomi & Business
Længde: 7 timer og 29 minutter

Bogens handling

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag lydbog er en bog, som er særligt relevant for ledere at stifte bekendtskab med. Dette skyldes, at man i bogen lærer om, hvordan man ændrer adfærd. Dette kan derfor være yderst relevant, hvis man arbejder som leder i en virksomhed og ønsker at få sine medarbejdere til at agere på en bestemt måde. Bogen er dog ikke kun relevant at bruge i forbindelse med dit arbejdsliv, men i høj grad også i forbindelse med dit privatliv.

I bogen vil du blive introduceret til en evidensbaseret tilgang, der kan hjælpe dig med at skabe forandringer og ændre adfærd. Tilgangen tager udgangspunkt i en 4-trins metode. Du kan både benytte de 4 trin i dit arbejde, men også i dit liv generelt. De er særligt relevante, hvis du ønsker at udnytte en oplagt konkurrencefordel.

For at gøre metoden mere brugbar for læseren, får du undervejs i Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag mange eksempler på virkelige og sjove historier om, hvad der præger menneskets adfærd. Vi får i bogen blandt andet indblik i den kendte omsætningsknap hos den danske virksomhed Joe and the Juice, samt statens udfordringer med at få folk til at isolere loftet på trods af økonomiske incitamenter. Vi lærer, hvordan mennesket af natur er dovent og har en ”spring over hvor gæret er lavest-mentalitet”. Særligt, hvis du er mentalt udmattet efter en lang dag med type-A beslutninger.

Metoden skal selvfølgelig tilpasses til dit liv eller til din organisation. Muligheden for dette øges dog gennem de mange eksempler, som der gives gennem Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, hvor du hurtigt vil finde frem til Dos and Dont’s. 

Om forfatteren